zieltjes winnen
Net als ons hou je wellicht van het beste van twee werelden: je wil én kwalitatieve adressen - contactgegevens die correct en volledig zijn van personen voor wie jouw product, organisatie of informatie relevant is - én veel adressen van (potentiële) klanten.
kan het?
Zeggen dat dat makkelijk is, zou een leugen zijn. Maar het kan wel! TheMailMen hebben een intern draaiboek samengesteld vol tips & tricks omtrent het werven van nieuwe en relevante contacten. Places to be zijn sowieso de eigen bedrijfslocatie en -website, de eigen winkels, tijdens events, op beurzen en zelfs de winkelstraat. We hebben daarvoor de kennis en - niet onbelangrijk - de software in huis, aarzel niet ons hierover te contacteren voor een verkennend gesprek of ontdek meteen een concrete toepassing voor event- & beursregistratie!
adreslijsten aankopen?
We krijgen ook vaak de vraag of het verstandig is adreslijsten aan te kopen. Daar bestaat geen eenduidig antwoord op. Voor B2B-communicatie kan dat interessant zijn, maar de bedrijven die echt goede adreslijsten aanbieden zijn schaars. Aarzel niet ons om raad te vragen hierover!
Zelf raden we daarvoor Ad Hoc Data aan. TheMailMen mogen je bij hen een mooie korting aanbieden van 10% als je bestelt met gebruik van volgende promocode: themailmen. Download meteen je lijst.
Voor B2C-communicatie raden we dat volledig af. Enerzijds verbiedt de wetgever het versturen naar persoonlijke adressen als ze geen klant zijn, en anderzijds is het al helemaal onmogelijk om zo'n adreslijsten actueel te houden, wat bepaalde leveranciers ook mogen beweren.
en dan begint het pas!
De volgende en even cruciale stap is een bewustwording hoe je je contacten kan activeren en behouden. One place to be: TheMailMen!
registratie op websites ...
+++ ALM
+++ HVS
+++ Kopergietery
+++ Thermen Katara