e-mail, mon amour
We hebben veel passies, maar voor e-mail hebben we een hele grote boon. Zonder arrogantie durven we ons specialist in dit communicatiemedium te noemen. We zijn er dan ook al jaren dagelijks mee bezig. Veel communicatiebureaus zien e-mail als een noodzakelijk kwaad, dat stemt ons droef, dat is geen basis voor een goeie relatie. Wij, wij gaan all the way!
de specialiteit van het huis!
Toen we in 2005 met onze eerste klanten voor e-mailmarketing in zee gingen, zijn we de horizonten van de technologie én mogelijkheden beginnen onderzoeken. We hebben daardoor ook al met heel wat applicaties gewerkt voor de creatie, verzending en analyse van mailcampagnes. Heel wat contracten met softwarebouwers zijn gesneuveld omdat wij steeds meer én beter wilden. Sinds 2011 zijn we partner van Copernica en heel tevreden. De mogelijkheden zijn schier eindeloos.
Contacteer ons zeker voor een vrijblijvend verkennend gesprek én demonstratie!
snel, goedkoop en effectief?
We vallen meteen met de deur in huis: neen! E-mail is niet gratis. Voor een serieuze e-marketing dient er immers heel wat te gebeuren. Toch blijft het in de prijs per bereikte klant of prospect zeker en vast een van de allergoedkoopste media, toch als je weet wat je doet. Want tien- of honderdduizenden mails verzenden zonder ernstig plan, dat is een verloren strijd. Maar wij vechten voor ons lief!
dialoog & relatie!
Zelf spreken we eigenlijk ook niet over het verzenden van één e-mail. We spreken over het uitbouwen en onderhouden van een klanten- of publieksrelatie. Dat is geen boutade. Eén enkele e-mail zal zelden of nooit impact hebben. Pas na enkele mails zal je zien dat er brand advocacy optreedt en kan je testen of je strategie werkt. Want een eerste date is best spannend, maar nog geen relatie :-)
E-mail is een heel sterk medium wanneer je langetermijn durft te plannen. Het is niet zo vergankelijk als veel marketeers beweren. Maar timing, content, beeld, copywriting, personalisering, ... zijn allemaal factoren die je moet leren bespelen. Af en toe een bloemetje, af en toe een speelse blik. E-mailmarketing is een beetje als de tango dansen, it takes time and finesse.
soorten e-mails in onze archiefkast
De klassieke (maandelijkse) nieuwsbrief met daarin één of meer promoties kent iedereen. E-mailmarketing kan echter zoveel meer zijn, zowel wat betreft het type e-mail dat je verstuurt, als wat betreft de mogelijke vormen van content. Sterk aanbevolen om die oefening ook eens te maken wanneer je je marketingjaarplanning opmaakt!
e-mail nieuwsbrieven van het huis ...
+++ ALM : periodieke nieuwsbrief naar + 2.000 contacten
+++ A'Thai : periodieke nieuwsbrief naar + 1.000 contacten
+++ Kopergietery : maandelijkse nieuwsbrief naar + 3.000 contacten
+++ KVS : maandelijkse nieuwsbrief naar + 9.000 contacten, meertalig
+++ Spector : maandelijkse nieuwsbrief naar + 90.000 contacten, meertalig
+++ Thermen Katara : maandelijkse nieuwsbrief naar + 4.000 contacten
+++ Visiori : periodieke nieuwsbrief naar wisselende bestanden
+++ Vrijstaat O. : maandelijkse nieuwsbrief naar + 8.000 contacten
mét koppelteken, aldus Van Dale ...
email (o)
1. met gekleurde metaalverbindingen vermengde glasmassa, ter bescherming of versiering aangebracht op gebruiks- en kunstvoorwerpen
e-mail (v(m))
1. het versturen van berichten van een computer naar een andere computer (e = electronic)
2. (meervoud: e-mails) op die manier verstuurd bericht