registratie voor events

Je organiseert (jaarlijks) een event voor je klanten en daar komt heel veel bij kijken! Locatie, catering, personeel, incentives, animatie, en o ja, een uitnodiging via mail, fax, post, mond-aan-mond ... Maar, wie verwerkt dat, en hoe? Wat doe je met personen die niets geantwoord hebben? Hoe bezorg je iedereen de correcte info omtrent route, parkeren en zelfs eventuele last-minute wijzigingen?

Wij bekijken een uitnodiging én de opvolging van de antwoorden als een geïntegreerde campagne. Van het design tot de planning mag je op beide oren slapen. Als je het ons vraagt zijn de succesfactoren: automatisering, een intelligent stappenplan, een heel mooi design én relatiegerichte invitatieteksten ...

een mogelijk communicatieschema bij events

wat zijn de voordelen ...

   
+ sterke vermindering van de werkdruk tijdens de voorbereiding van het event
+ minder drukwerk nodig, goedkoper
+ het formulier plaatsen we op de website van de organisator, in de eigen huisstijl en
de mails worden verzonden vanaf het eigen e-mailadres, wij blijven onzichtbaar
+ elke dag een overzichtslijst in je mailbox met alle actuele gegevens van de genodigden
+ praktische manier van registreren met minder kans op schrijffouten
+ het hele campagnetraject wordt ruim op voorhand gebouwd: automatische
opvolgmails die afhankelijk zijn van de antwoorden
+ mogelijkheid om in de mails of op het formulier een .ics-file te plaatsen die
automatisch in de agenda van de klant wordt geplaatst (outlook, ical, ...)
+ de klant past zijn gegevens indien nodig aan, achteraf heb je dan weer
alle actuele gegevens voor je CRM
+ we vragen standaard ook het mobiele nummer van alle genodigden, zo kunnen we iedereen binnen enkele minuten op de hoogte brengen van eventuele wijzigingen en heel wat misverstanden vermijden want onze software kan ook sms'jes versturen. Het is trouwens altijd leuk om bv. een "aan tafel"-berichtje te sturen wanneer de receptie gedaan is.

van harte welkom ...

uitnodiging via e-mail

+++ Groep Verbaet : bedrijfsevent
+++ SITA : bedrijfsevent
+++ UGent : conferentie
+++ ALM : bedrijfsevent

uitnodiging via drukwerk

+++ ALM : bedrijfsevent
+++ Norkring : bedrijfsevent
+++ Spector : bedrijfsevent


Norkring bedrijfsevent, van A tot Z en met veel goesting georganiseerd door TheMailMen (aka helena.be bvba).

onze missie en visie
onze diensten
stay tuned
 
e-mail, mon amour
zieltjes winnen?
event- & beursregistratie
e-marketingsoftware
 
webdesign
webhosting
sociale media