case study

AeroSleep, gegroeid uit het Belgische familie- en textielbedrijf Hoorens, is vooral bij jonge ouders bijzonder bekend als fabrikant van babyproducten voor veilig slapen. Eind 2012 vroegen ze TheMailMen om naast de reguliere B2B-communicatie een heel ambitieuze e-marketingcampagne op poten zetten naar eindklanten. Wij enthousiast natuurlijk!

Een helder klantenprofiel.

Dat is natuurlijk al een groot voordeel. De klanten van AeroSleep zijn aanstaande tot jonge ouders. Ze worden via verschillende kanalen aangesproken om deel te nemen aan online wedstrijden waarbij ze kans maken op heel mooie babyproducten. Daarbij geven ze de (verwachtte) geboortedatum van hun spruitje op.

Wij hebben in samenwerking met de bouwers van de online wedstrijden (Chilli uit Gent) een heel spannende cluster van mails opgezet in onze e-marketingsoftware:

AeroSleep wilde immers inspelen op de verschillende groepen deelnemers afhankelijk van de bron en hen - op basis van de leeftijd van hun kindje (in spe) - een specifieke inhoud en tal van tips geven.

Wat begon met een adreslijst van enkele honderden e-mailadressen is al na enkele maanden een behoorlijk indrukwekkende en - niet onbelangrijk - ontzettend gestructureerde database die de kaap van 11.000 (*) heeft gerond. Het resultaat van een doordachte strategie, een helder dialoogmodel en een mooie samenwerking tussen AeroSleep en haar communicatiepartners.

   

tuurlijk hebben wij een nieuwsbrief!

voornaam  
naam  
e-mail  
organisatie  
     
onze missie en visie
onze diensten
stay tuned
 
e-mail, mon amour
zieltjes winnen?
event- & beursregistratie
e-marketingsoftware
 
webdesign
webhosting
sociale media